Czym jest interim management?
Interim management to tymczasowe zarządzanie wybranym obszarem firmy w określonym zakresie oraz celu. Wszelkie działania, które podejmuje interim manager są ukierunkowane na osiągnięcie uzgodnionych wcześniej rezultatów biznesowych.
W tym celu przeprowadzam zmiany organizacyjne, tak aby zwiększyć efektywność funkcjonowania organizacji jako całości. Nawet jeśli zarządzanie czasowe w organizacji dotyczy ściśle określonego obszaru, moje holistyczne podejście pozwala na poprawę wartości firmy w każdym aspekcie. Mam świadomość, że zmiany dokonywane w jednej płaszczyźnie mogą mieć wpływ na funkcjonowanie innych obszarów organizacji, dlatego w moich działaniach dążę zawsze do osiągnięcia równowagi.
Dlaczego warto postawić na interim management?
Decydując się na tymczasowe zarządzanie wybranym obszarem przedsiębiorstwa w ramach współpracy ze mną, znacznie szybciej rozwiążesz złożone problemy organizacji. Moja propozycja to dobra opcja dla firm, które nie są zadowolone z dotychczasowego wsparcia konsultantów, a jednocześnie z różnych względów nie chcą zatrudniać managera na pełen etat. Zarządzanie czasowe w organizacji może dotyczyć zarówno kilkumiesięcznych projektów, jak i wieloletniej współpracy zorientowanej na osiągnięcie ambitnych celów.
Posiadam wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu zmian organizacyjnych w firmach reprezentujących rozmaite branże. Duża znajomość rynku pozwala mi na szybkie identyfikowanie kluczowych problemów oraz znajdowanie rozwiązań mających na celu ich eliminację. Jako ekspert w zakresie tymczasowego zarządzania wybranym obszarem przedsiębiorstwa jestem w stanie nie tylko zdiagnozować przyczyny problemów, ale także zaproponować długofalową strategię działań czy też stworzyć dedykowany zespół projektowy.
Przedstawiam mój autorski Program dla liderów rozwijający praktyczne umiejętności w zakresie kompleksowego rozwiązywania problemów w organizacji i poprawy skuteczności podejmowanych decyzji.
Program Rozwoju Umiejętności „Kompleksowe rozwiązywanie problemów organizacyjnych” koncentruje się na identyfikowaniu i eliminowaniu rzeczywistych źródeł problemów, a nie ich symptomów!
Komu dedykuję tymczasowe zarządzanie wybranym obszarem przedsiębiorstwa?
Z zarządzania czasowego w organizacji może skorzystać każda firma, która odczuwa potrzebę zmian. Jest to dość elastyczne rozwiązanie, gdyż czas, w którym interim manager wspiera daną firmę jest ustalany na początku współpracy. Wszelkie działania podejmowane w ramach tymczasowego zarządzania przedsiębiorstwem są ukierunkowane na zwiększenie efektywności operacyjnej firmy Klienta.
Z doświadczenia wiem, że zarządzanie czasowe w organizacji sprawdza się również w przypadku firm, które dopiero zaczynają działać w Polsce, chcą odpowiednio przygotować się do fuzji, nie posiadają właściwego kandydata na stanowisko managera lub też wymagają restrukturyzacji.
Jakie korzyści daje zarządzanie czasowe w organizacji?
Stawiając na tymczasowe zarządzanie wybranym obszarem firmy we współpracy z mną możesz liczyć na indywidualne podejście oraz korzyści mające swoje odzwierciedlenie m.in w:
- Optymalizacji wybranych procesów biznesowych
- Uzupełnieniu luki w strukturze organizacyjnej firmy
- Rozwiązywaniu złożonych problemów organizacji
- Dostępie do szerokiej wiedzy doświadczonego interim managera
- Oszczędności czasu związanego z rekrutacją odpowiednich kandydatów
- Oszczędności kosztów związanych z brakiem konieczności utrzymywania pracowników na etacie
Serdecznie zapraszam do kontaktu celem ustalenia szczegółów współpracy. Chętnie zapoznam się z aktualną sytuacją Twojej firmy i ocenię jak tymczasowe zarządzanie wybranym obszarem przedsiębiorstwa w moim wykonaniu może pomóc w rozwoju Twojej organizacji.
Przedstawiam mój autorski Program dla liderów rozwijający praktyczne umiejętności w zakresie kompleksowego rozwiązywania problemów w organizacji i poprawy skuteczności podejmowanych decyzji.
”Pełna szklanka” – przeszkoda w procesie wdrożenia zmiany organizacyjnej
Czasami przenikając do jakiejś organizacji i starając się zlokalizować źródło […]
Zasada sprawiedliwości – strażnik dobrej atmosfery w firmie w czasie zmian
Mogłoby się wydawać, że pojęcie sprawiedliwości jest dość oczywiste i […]
Nieformalny lider – to on często decyduje o powodzeniu zmiany organizacyjnej
Każda organizacja ma swoich liderów w różnych obszarach działalności. To […]